- Zrealizowane projekty unijne
- Zapytania ofertowe
- Nr 1/1.1.1/2016 - unieważnione
- Nr 2/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 3/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 4/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 5/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 6/1.1.1/2016
- Zestawienie pytań i odpowiedzi do zapytania ofertowego Nr 6/1.1.1/2016
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 7/1.1.1/2016
- Zestawienie pytań i odpowiedzi do zapytania ofertowego Nr 7/1.1.1/2016
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 8/1.1.1/2016
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zapytanie ofertowe nr 9/1.1.1/2017
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 10/1.1.1/2017
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wynikach postępowania
- Rozeznanie rynku nr 1/1.1.1/2017
- Zmiana treści rozeznania rynku
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wynikach rozeznania rynku nr 1/1.1.1/2017
- ZAPYTANIE OFERTOWE 11/1.1.1/2017
- Zmiana treści zapytania ofertowego
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Rozeznanie rynku nr 1/1.1.1/2018
- Informacje o wynikach postępowania dot. rozeznania rynku nr 1/1.1.1/2018
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.1.1/2018
- Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert
- Informacje o wynikach postępowania zapytanie ofertowego nr 1/1.1.1/2018
- zapytanie ofertowe 2/1.1.1/2018
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.1.1/2018
Ujrzanów, dnia 23.01.2018 r.
Bozamet Sp. z o.o.
Ujrzanów 282A
08-110 Siedlce
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.1.1/2018
dotyczące dostawy materiałów do testów produkcyjnych – surowce i półprodukty
Postępowanie prowadzone jest w trybie konkursu ofert, zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez BOZAMET Sp. z o.o. na realizację projektu „Opracowanie innowacyjnych prototypów lekkich i trwałych elementów oraz konstrukcji do zabudowy pojazdów ciężarowych, dostawczych, przyczep i naczep” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Priorytet I: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1: Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.
Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 1. Nazwa i adres zamawiającego:
Bozamet Sp. z o.o., Ujrzanów 282a, 08-110 Siedlce
NIP: 821 24 72 363,
REGON: 140793199
www.bozamet.pl, info@bozamet.pl
pon.-pt. 8.00-16.00
tel. +48 25 63339894 fax. +48 25 6323140
- 2. Tryb zamówienia: konkurs ofert
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
14622000-7 Stal
28847000-1 Materiały stalowe
28847300-4 Arkusze stalowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do testów produkcyjnych – surowców i półproduktów
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
- Część I Zamówienia: BLACHA NIERDZEWNA
I CZEŚĆ ZAMÓWIENIA |
|||||||
|
Nazwa |
Gatunek |
Gabaryt |
Masa brutto [kg] |
Ilość arkuszy brutto [szt.] |
||
Lp. |
|
|
Grubość [mm] |
Szerokość [mm] |
Długość [mm] (walcowanie) |
|
|
1 |
Blacha (arkusz) |
1.4016 |
2 |
1500 |
3000 |
3 240,00 |
45,00 |
- Część II Zamówienia: STAL O STANDARDOWYCH PARAMETRACH
II CZEŚĆ ZAMÓWIENIA |
||||||||
|
Nazwa |
Gatunek |
Gabaryt |
Masa brutto [kg] |
Ilość arkuszy brutto [szt.] |
|||
Lp. |
|
|
Grubość [mm] |
Szerokość [mm] |
Długość [mm] (walcowanie) |
|
|
|
1 |
Blacha (arkusz) |
DC01 |
1,5 |
1500 |
3000 |
1 404,00 |
26,00 |
|
2 |
Blacha (arkusz) |
S235JR |
2 |
1500 |
3000 |
144,00 |
2,00 |
|
3 |
Blacha (arkusz) |
S355J2 |
2 |
1500 |
3000 |
1 800,00 |
25,00 |
|
4 |
Blacha (arkusz) |
S355J2 |
6 |
1500 |
3000 |
4 320,00 |
20,00 |
|
5 |
Blacha (arkusz) |
S355J2+N |
2 |
1500 |
3000 |
720,00 |
10,00 |
|
6 |
Blacha (arkusz) |
S355J2+N |
3 |
1500 |
3000 |
324,00 |
3,00 |
- Część III Zamówienia: STAL O PODWYŻSZONYCH WŁAŚCIWOŚCIACH
III CZEŚĆ ZAMÓWIENIA |
|||||||
|
NAZWA |
Gatunek |
Gabaryt |
Masa brutto [kg] |
Ilość arkuszy brutto [szt.] |
||
Lp. |
|
|
Grubość [mm] |
Szerokość [mm] |
Długość [mm] (walcowanie) |
|
|
1 |
Blacha (arkusz) |
S460MC |
4 |
1500 |
3000 |
7 056,00 |
49,00 |
2 |
Blacha (arkusz) |
S460MC |
5 |
1500 |
3000 |
3 600,00 |
20,00 |
3 |
Blacha (arkusz) |
S460MC |
3 |
1500 |
3000 |
864,00 |
8,00 |
4 |
Blacha (arkusz) |
S460MC |
6 |
1500 |
3000 |
1 080,00 |
5,00 |
5 |
Blacha (arkusz) |
S700MC |
2 |
1000 |
3000 |
64 800,00 |
1350,00 |
6 |
Blacha (arkusz) |
S700MC |
4 |
1500 |
3000 |
432,00 |
3,00 |
7 |
Blacha (arkusz) |
S700MC |
5 |
1500 |
3000 |
540,00 |
3,00 |
8 |
Blacha (arkusz) |
S700MC |
3 |
1250 |
3000 |
50 940,00 |
566,00 |
9 |
Blacha (arkusz) |
S355MC |
2,5 |
1000 |
2720 |
272,00 |
5,00 |
- Część IV Zamówienia: BLACHA OCYNKOWANA
IV CZEŚĆ ZAMÓWIENIA |
|||||||
|
Nazwa |
Gatunek |
Gabaryt |
Masa brutto [kg] |
Ilość arkuszy brutto [szt.] |
||
Lp. |
|
|
Grubość [mm] |
Szerokość [mm] |
Długość [mm] (walcowanie) |
|
|
1 |
Blacha (arkusz) |
DX51D+Z275 MAC |
1,5 |
1000 |
2930 |
10 231,56 |
291,00 |
III. Warunki uczestnictwa w zapytaniu ofertowym:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Oferent musi posiadać odpowiednie zasoby i doświadczenie, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
- W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy w stosunku do których otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.
- Oferent powinien zagwarantować sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji.
- Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty (wyszczególnione w pkt IV ) złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia. - Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent powinien przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie;
- Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent zobowiązuje się nie rościć z tego tytułu żadnych żądań względem Zamawiającego;
- Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym dołączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4);
- Oferta powinna:
- być sporządzona w języku polskim, pismem odręcznym lub elektronicznie za pomocą edytora tekstu i wydrukowana,
- posiadać datę sporządzenia,
- być podpisana przez Oferenta (osoby uprawnione do reprezentacji lub pełnomocnika),
- w ofercie należy podać cenę ostateczną wartości zamówienia w złotych, cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT–jeżeli występuje.
5. Do oferty załączyć należy podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnika:
- zał. nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych;
- zał. nr 6- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- Ponadto, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty Oferent załącza oświadczenia lub dokumenty:
- zał. nr 7 – Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych;
7. Wszystkie załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego.
8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
- dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność
z oryginałem";
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości;
- pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, oferta była trwale zszyta, uniemożliwiająca samoistne jej zdekompletowanie.
9. Oferty, nie spełniające powyższych wymogów oraz kryteriów opisanych w warunkach uczestnictwa uznaje się za nieważne i nie będą rozpatrywane;
10. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, przy czym na każdą z części zamówienia oddzielnie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
V. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta na załączonym formularzu ofertowym powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej: agata.krasuska@bozamet.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bądź dostarczona osobiście na adres Bozamet Sp. z o.o., Ujrzanów 282a, 08-110 Siedlce, do dnia 26.02.2018 r. godz.: 16.00 (liczy się data wpływu).
Wymagane dodatkowe oznaczenie koperty:
„Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/1.1.1./2018 z dnia 23.01.2018 dotyczące dostawy materiałów do testów produkcyjnych – surowce i półprodukty ”.
Wpłynięcie oferty w formie elektronicznej powinno zostać potwierdzone przez Oferenta, w przeciwnym wypadku Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za oferty, które nie dotrą w terminie na podany adres mailowy Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź udokumentowania uprawnień, potencjału technicznego lub doświadczenia zawodowego itp.
5.Zapytanie ofertowe zostaje umieszczone na stronie www.bozamet.pl oraz www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp. |
Kryterium |
Wartość punktowa wagi kryterium |
1 |
Cena netto |
100 |
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów, w następujący sposób:
1. Cena:
Ocenie podlega cena całkowita (w złotych netto).
Sposób przyznawania:
Cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością: Pc = (Cn/Cr) x 100
gdzie:
- oferta z najniższą ceną otrzymuje maksymalną liczbę 100 punktów
Pc – liczba punktów w kryterium cena oferty przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cr – cena z rozpatrywanej oferty
100 – waga kryterium
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie załącznika dotyczącego danej części przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 - Formularz Ofertowy I część przedmiotu zamówienia: BLACHA NIERDZEWNA/ zał. nr 2 - Formularz Ofertowy II część przedmiotu zamówienia: STAL O STANDARDOWYCH PARAMETRACH / zał. nr 3 - Formularz Ofertowy III część przedmiotu zamówienia: STAL O PODWYŻSZONYCH WŁAŚCIWOŚCIACH / zał. nr 4 - Formularz Ofertowy IV część przedmiotu zamówienia: BLACHA OCYNKOWANA)
2. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans dla każdej z części przedmiotu zamówienia oddzielnie (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3.W przypadku ofert, które otrzymają taką sama ilość punktów za wszystkie ww. kryteria, wybrana zostanie oferta uwzględniająca sposób realizacji dostawy bądź usługi najkorzystniejszy
z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji zamówienia.
VII. Informacje dotyczące oceny ofert:
- Informację o wyniku postępowania umieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego www.bozamet.pl, stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. oraz wysyła pocztą elektroniczną bądź tradycyjną do każdego wykonawcy, który złożył ofertę. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych Oferenta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie, nie wybrania żadnej oferty lub zmodyfikowania treść zapytania ofertowego, w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego,
o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji projektu lub przedmiotu zapytania. - Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia
w stosunku do Zamawiającego. - O unieważnieniu postepowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia bądź złożyli oferty.
VIII. Termin realizacji umowy oraz miejsce dostawy:
- Wykonanie umowy nastąpi w terminie maksymalnie do 120 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym.
- Miejsce dostawy: Ujrzanów 282A, 08-110 Siedlce i/lub ul. Sucharskiego 2, 08-110 Siedlce
- Dostawy będą realizowane według potrzeb Zamawiającego do 30 dni od zgłoszenia zapotrzebowania pod wskazany adres dostawy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.
IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie, będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy na podstawie faktury VAT
z 30-dniowym terminem płatności. - Podstawą do wystawienia faktury VAT jest protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wydłużenie tego terminu o oznaczony okres.
XI. WARUNKI ZAWARCIA I WPROWADZANIA ZMIAN W UMOWIE
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył najkorzystniejszą ofertę z zastrzeżeniem że:
- Zamawiający określa następujące warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
- zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy;
- dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
- zmiana terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji zadań, jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie,
- zmiana terminów i warunków płatności, jeżeli jest następstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy; konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności lub inne zmiany będące następstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotyczących realizacji zamówienia;
- zmiana dotyczące nazwy i siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo prawne;
- zmiana mająca na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie;
- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, jeżeli w toku dalszych badań wykonywanych podczas realizacji projektu. W takiej sytuacji zakres zamówienia oraz warunki zostaną ustalone stosownie do zaistniałych okoliczności, z zastrzeżeniem, że:
- Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, a wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
XII. Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy I część przedmiotu zamówienia: BLACHA NIERDZEWNA
- Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy II część przedmiotu zamówienia: STAL O STANDARDOWYCH PARAMETRACH
- Załącznik nr 3 - Formularz Ofertowy III część przedmiotu zamówienia: STAL O PODWYŻSZONYCH WŁAŚCIWOŚCIACH
- Załącznik nr 4- Formularz Ofertowy IV część przedmiotu zamówienia: BLACHA OCYNKOWANA
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych;
- Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- Załącznik nr 7 - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych