- Zrealizowane projekty unijne
- Zapytania ofertowe
- Nr 1/1.1.1/2016 - unieważnione
- Nr 2/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 3/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 4/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 5/1.1.1/2016
- Informacje o wynikach postępowania
- Nr 6/1.1.1/2016
- Zestawienie pytań i odpowiedzi do zapytania ofertowego Nr 6/1.1.1/2016
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 7/1.1.1/2016
- Zestawienie pytań i odpowiedzi do zapytania ofertowego Nr 7/1.1.1/2016
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 8/1.1.1/2016
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Zapytanie ofertowe nr 9/1.1.1/2017
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Nr 10/1.1.1/2017
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wynikach postępowania
- Rozeznanie rynku nr 1/1.1.1/2017
- Zmiana treści rozeznania rynku
- Informacja o wydłużeniu terminu składania ofert
- Informacja o wynikach rozeznania rynku nr 1/1.1.1/2017
- ZAPYTANIE OFERTOWE 11/1.1.1/2017
- Zmiana treści zapytania ofertowego
- Informacje o Wynikach Postępowania
- Rozeznanie rynku nr 1/1.1.1/2018
- Informacje o wynikach postępowania dot. rozeznania rynku nr 1/1.1.1/2018
- ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/1.1.1/2018
- Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert
- Informacje o wynikach postępowania zapytanie ofertowego nr 1/1.1.1/2018
- zapytanie ofertowe 2/1.1.1/2018
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
zapytanie ofertowe 2/1.1.1/2018
Ujrzanów, dnia 11.10.2018 r.
Bozamet Sp. z o.o.
Ujrzanów 282A
08-110 Siedlce
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/1.1.1/2018
dotyczące dostawy materiałów do testów produkcyjnych – surowce i półprodukty
Postępowanie prowadzone jest w trybie konkursu ofert, zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez BOZAMET Sp. z o.o. na realizację projektu „Opracowanie innowacyjnych prototypów lekkich i trwałych elementów oraz konstrukcji do zabudowy pojazdów ciężarowych, dostawczych, przyczep i naczep” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Priorytet I: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1: Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.
Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 1. Nazwa i adres zamawiającego:
Bozamet Sp. z o.o., Ujrzanów 282a, 08-110 Siedlce
NIP: 821 24 72 363,
REGON: 140793199
www.bozamet.pl, info@bozamet.pl
pon.-pt. 8.00-16.00
tel. +48 25 63339894 fax. +48 25 6323140
- 2. Tryb zamówienia: konkurs ofert
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
14622000-7 Stal
28847000-1 Materiały stalowe
28847300-4 Arkusze stalowe
27500000-0 Aluminium i wyroby aluminiowe
27520000-6 Wyroby aluminiowe
27521200-5 Sztaby, pręty i profile z aluminium
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do testów produkcyjnych – surowców i półproduktów.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
- Część I Zamówienia: BLACHA
I CZEŚĆ ZAMÓWIENIA: BLACHA |
|||||
Lp. |
Gatunek |
Gabaryt |
Masa brutto [kg] |
Uwagi |
|
Grubość [mm] |
Szerokość [mm] |
||||
1 |
S700MC |
2,5 |
335 |
22 000,00 |
50% dostaw w kręgach o szerokości 335 mm; 50% dostaw w formatkach 355x2650 mm |
2 |
S460MC |
4 |
107 |
10 000,00 |
Kręgi |
3 |
CR 700Y980T-DP |
1 |
1500 |
10 000,00 |
75% dostaw w arkuszach o długości 2800 mm; |
4 |
S355MC |
2 |
1250 |
2947,50 |
60 arkuszy, długość arkuszy 2500 mm |
- Część II Zamówienia: PROFILE ALUMINIOWE
II CZEŚĆ ZAMÓWIENIA: PROFILE ALUMINIOWE |
|||||
Lp. |
Nazwa
|
Gatunek
|
Gabaryt |
||
Długość [mm] |
Waga [kg] |
Ilość [sztanga] |
|||
1 |
Profile aluminiowe ( L duże)* |
AW 6005 A - T6 |
13600 |
3 333,09 |
40 |
2 |
Profile aluminiowe ( L duże)* |
AW 6005 A - T6 |
9500 |
3 492,39 |
60 |
3 |
Profile aluminiowe ( L duże)* |
AW 6005 A - T6 |
8500 |
5 207,95 |
100 |
4 |
Profile aluminiowe ( L duże)* |
AW 6005 A - T6 |
7800 |
9 558,12 |
200 |
5 |
Profile aluminiowe ( L małe)* |
AW 6005 A - T6 |
13600 |
1 460,10 |
20 |
6 |
Profile aluminiowe ( L małe)* |
AW 6005 A - T6 |
9500 |
2 039,84 |
40 |
7 |
Profile aluminiowe ( L małe)* |
AW 6005 A - T6 |
8500 |
1 825,12 |
40 |
8 |
Profile aluminiowe ( L małe)* |
AW 6005 A - T6 |
7800 |
3 349,63 |
80 |
* Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego – Rysunek techniczny kształtu profili aluminiowych – L duże
* Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego – Rysunek techniczny kształtu profili aluminiowych – L małe
III. Warunki uczestnictwa w zapytaniu ofertowym:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Oferent musi posiadać odpowiednie zasoby i doświadczenie, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
- W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy w stosunku do których otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.
- Oferent powinien zagwarantować sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji.
- Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty (wyszczególnione w pkt IV ) złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia. - Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferent powinien przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie;
- Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent zobowiązuje się nie rościć
z tego tytułu żadnych żądań względem Zamawiającego; - Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym dołączonym do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1 i/lub nr 2);
- Oferta powinna:
- być sporządzona w języku polskim, pismem odręcznym lub elektronicznie za pomocą edytora tekstu i wydrukowana,
- posiadać datę sporządzenia,
- być podpisana przez Oferenta (osoby uprawnione do reprezentacji lub pełnomocnika),
- w ofercie należy podać cenę ostateczną wartości zamówienia w złotych, cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT– jeżeli występuje.
5. Do oferty załączyć należy podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnika:
- zał. nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych;
- zał. nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- Ponadto, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty Oferent załącza oświadczenia lub dokumenty:
- zał. nr 7 – Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych;
7. Wszystkie załączniki stanowią integralną część zapytania ofertowego.
8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
- dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność
z oryginałem";
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości;
- pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, oferta była trwale zszyta, uniemożliwiająca samoistne jej zdekompletowanie.
9. Oferty, nie spełniające powyższych wymogów oraz kryteriów opisanych w warunkach uczestnictwa uznaje się za nieważne i nie będą rozpatrywane;
10. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, przy czym na każdą z części zamówienia oddzielnie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
V. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta na załączonym formularzu ofertowym powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej: agata.krasuska@bozamet.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, bądź dostarczona osobiście na adres Bozamet Sp. z o.o., Ujrzanów 282a, 08-110 Siedlce, do dnia 12.11.2018 r. (liczy się data wpływu).
Wymagane dodatkowe oznaczenie koperty:
„Oferta na zapytanie ofertowe nr 2/1.1.1./2018 z dnia 11.10.2018 dotyczące dostawy materiałów do testów produkcyjnych – surowce i półprodukty ”.
Wpłynięcie oferty w formie elektronicznej powinno zostać potwierdzone przez Oferenta,
w przeciwnym wypadku Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za oferty, które nie dotrą
w terminie na podany adres mailowy Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź udokumentowania uprawnień, potencjału technicznego lub doświadczenia zawodowego itp.
5.Zapytanie ofertowe zostaje umieszczone na stronie www.bozamet.pl oraz www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp. |
Kryterium |
Wartość punktowa wagi kryterium |
1 |
Cena netto |
100 |
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów, w następujący sposób:
- 1. Cena:
Ocenie podlega cena całkowita (w złotych netto).
Sposób przyznawania:
Cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością:
Pc = (Cn/Cr) x 100
gdzie:
- oferta z najniższą ceną otrzymuje maksymalną liczbę 100 punktów
Pc – liczba punktów w kryterium cena oferty przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa zaoferowana cena
Cr – cena z rozpatrywanej oferty
100 – waga kryterium
Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Ocena kryterium zostanie dokonana na podstawie załącznika dotyczącego danej części przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 - Formularz Ofertowy I część przedmiotu zamówienia: BLACHA / zał. nr 2 - Formularz Ofertowy II część przedmiotu zamówienia: PROFILE ALUMINIOWE)
2. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans dla każdej z części przedmiotu zamówienia oddzielnie (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
3.W przypadku ofert, które otrzymają taką sama ilość punktów za wszystkie ww. kryteria, wybrana zostanie oferta uwzględniająca sposób realizacji dostawy bądź usługi najkorzystniejszy
z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji zamówienia.
VII. Informacje dotyczące oceny ofert:
- Informację o wyniku postępowania umieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego www.bozamet.pl, stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. oraz wysyła pocztą elektroniczną bądź tradycyjną do każdego wykonawcy, który złożył ofertę. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych Oferenta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie, nie wybrania żadnej oferty lub zmodyfikowania treść zapytania ofertowego, w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji projektu lub przedmiotu zapytania.
- Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- O unieważnieniu postepowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia bądź złożyli oferty.
VIII. Termin realizacji umowy oraz miejsce dostawy:
- Wykonanie umowy nastąpi w terminie maksymalnie do 40 dni od daty podpisania umowy z Zamawiającym (planowany termin podpisania umowy 20.11.2018r.)
- Miejsce dostawy: Ujrzanów 282A, 08-110 Siedlce i/lub ul. Sucharskiego 2, 08-110 Siedlce
- Dostawy będą realizowane według potrzeb Zamawiającego do 14 dni od zgłoszenia zapotrzebowania pod wskazany adres dostawy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.
IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie, będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy na podstawie faktury VAT
z 30-dniowym terminem płatności. - Podstawą do wystawienia faktury VAT jest protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy pozostają związani złożoną przez siebie ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wydłużenie tego terminu o oznaczony okres.
XI. WARUNKI ZAWARCIA I WPROWADZANIA ZMIAN W UMOWIE
- Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył najkorzystniejszą ofertę z zastrzeżeniem że:
- Zamawiający określa następujące warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
1) Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach:
- • zmiany adresu siedziby Wykonawcy,
- • zmiany nazwy firmy Wykonawcy,
- • zmiany dotyczącej miejsca realizacji zamówienia,
- • wystąpi konieczność zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
- • w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
- • możliwe są zmiany umowy, które w sposób obiektywny są korzystne dla Zamawiającego, a na dokonanie tych zmian wyraża zgodę Wykonawca,
- • wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści,
- • dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- • wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana:
a) uzasadnionymi przerwami powstałymi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmianami przepisów prawa mającymi wpływ na możliwość terminowej realizacji umowy,
c) szczególnie uzasadnionymi trudnościami w pozyskaniu materiałów wyjściowych do poszczególnych elementów realizacji umowy,
d) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,
e) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
f) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
g) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
h) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia pomniejszonego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, jeżeli w toku dalszych badań wykonywanych podczas realizacji projektu. W takiej sytuacji zakres zamówienia oraz warunki zostaną ustalone stosownie do zaistniałych okoliczności, z zastrzeżeniem, że:
- Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, a wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
XII. Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy I część przedmiotu zamówienia: BLACHA
- Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy II część przedmiotu zamówienia: PROFILE ALUMINIOWE
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych;
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- Załącznik nr 5 – Rysunek techniczny kształtu profili aluminiowych – L duże
- Załącznik nr 6 – Rysunek techniczny kształtu profili aluminiowych – L małe
- Załącznik nr 7 - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych